torstai 20. helmikuuta 2014

A ship in a harbor is safe, but that is not what ships are built for // Huomenna!

Viisumin sain viimeinki viime perjantaina. Huomenna lähtee lento. Laukut on pakattu, kavereille ja sukulaisille sanottu moikat. Jännittää ja vähän pelottaa, tuntuu etten oo valmis, mutta eipä tästä tän valmiimmaks ikinä tullakaan. Nyt tai ei koskaan. Lauantaiaamuna, Suomen aikaa aamuyöllä, tapaan mun perheen kentällä ja alotan mun elämän maailman toisella puolella vieraiden ihmisten kanssa. Oon tajuttoman innoissani ja haluun äkkiä nähdä mun host-siskot ja -vanhemmat, mutta samalla kyseenalaistan oman mielenterveyteni. Mutta nyt on vähän myöhäistä epäröidä!

Kattoo kun raahaan itekseni noi rojut passintarkastuksen läpi.

Seuraavan kerran päivittelenkin jo sitten ihan toiselta puolelta maailmaa, kuvissa näkyy ihan eri ihmiset ja paikat. Kiitos kaikille, jotka on jaksanu kannustaa, potkia persuuksille ja kuunnella mun Korea-höpinöitä ties kuinka kauan. Ootte kaikki ihania ja mulla tulee kauhee ikävä teitä. Pysytään yhteyksissä, en mä minnekään katoa, vaikka oonkin vähän kauempana. Tää on vasta alkua.


“Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover.”

12 kommenttia:

  1. Samankaltaisia fiiliksiä olen pyöritellyt omassakin päässäni viime päivinä – onko tässä koko rumbassa yhtään mitään järkeä? (Ja munko muka pitäisi olla täysi-ikäinen, aikuinen, itsenäistynyt ihminen. Hah!) Niin vaan se lähtö jännittää silti! Mutta jos se ei jännittäisi, koko reissu olisi yhtä peruskauraa kuin kaupassa käynti.

    Ihanaa matkaa! :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No hyvä kuulla, etten oo yksin tällasten tunteiden kanssa :D Niimpä, if your dreams don't scare you, they're not big enough. Kiitos paljon, samoin sulle!

      Poista
  2. Serkkutytöt toivottavat hyvää matkaa <3 <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon, Lauralle ja Saralle halit ♥♥♥

      Poista
  3. 파이팅 언니~~ 행복하세요~~~!!! Nähää vuoden pääst^^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon edelleen niin vaivaantunu siit et oon sun 언니... Kyllä kyllä, todellakin! ♥

      Poista
  4. Vietä aivan mahtava vuosi, tsemppiä nyt vielä täältä Suomesta ja ihan kohta sieltä naapurimaasta! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tosi paljon, ja ihan hullusti tsemppiä sullekin! ♥ c: Ollaan yhteyksissä!

      Poista
  5. Pidä hauskaa ja toivotaan et olisin Suomes kun tuut takas :)

    VastaaPoista
  6. Oiii> < Jännittää sun puolesta! Hyvää matkaa ja hyvää vaihtovuotta! Ootan innolla, että saan lukea millaista sulla siellä on^^♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos paljon! C: oon päässy perille ja kaikki on toistaiseksi mennyt hyvin, koitan tehdä kunnollisen päivityksen tässä joku ilta ^^

      Poista